1. Informacje dotyczące Referatu Spraw Obywatelskich
2. Zadania Referatu Spraw Obywatelskich
3. Załatwianie spraw w Referacie Spraw Obywatelskich
4. Kierownik Referatu Spraw Obywatelskich
Nowe dowody osobiste od 7 listopada, 5 listopada sprawy związane z dowodami osobistymi będzie można załatwić w Urzędzie Gminy Luzino do godziny 12:00
W piątek 5 listopada 2021 r. skrócony czas wydawania dowodów i przyjmowania wniosków o wydanie dowodu osobistego
Informujemy, że w związku z wejściem w życie nowych zapisów ustawy o dowodach osobistych, w piątek 5 listopada 2021 r. sprawy związane z dowodami osobistymi będzie można załatwić w Urzędzie Gminy Luzino do godziny 12:00.
Przyjmowanie wniosków o wydanie i unieważnienie dowodu osobistego czy zgłoszenie jego utraty będzie się w tym dniu odbywało krócej w całym kraju w związku z wdrożeniem nowej wersji systemu.
Od dnia 7 listopada 2021 r. będą wydawane nowe dowody osobiste z odciskami palców oraz z podpisem posiadacza dowodu osobistego.
Tym samym prosimy osoby, które chcą złożyć wniosek o wydanie dowodu osobistego na dotychczasowych zasadach o dokonanie tych czynności możliwie jak najszybciej. Osoby, które posiadają ważne dowody osobiste, nie będą musiały wymieniać ich na nowe.
Komunikat Ministerstwa Cyfryzacji:
Nowe dowody osobiste od 7 listopada – Cyfryzacja KPRM – Portal Gov.pl (www.gov.pl)
Szanowni Mieszkańcy,
uprzejmie informujemy, że Referat Spraw Obywatelskich od 1 lutego 2021r. w sprawach meldunkowych, aktów stanu cywilnego, dowodów osobistych, wojskowych oraz związanych
z działalnością gospodarczą przyjmuje petentów w poniedziałki, wtorki, czwartki i piątki
w godz. od 7.30 do 15.15, natomiast w środy od 8.45 do 16.30.