Koordynator dostępności
Koordynator dostępności odpowiada między innymi za wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy Luzino oraz monitorowanie zapewnienia przez ten urząd dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Ponadto koordynator sporządza plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Urzędzie Gminy. Z koordynatorem można kontaktować się w wyżej wymienionych sprawach.
Koordynator dostępności
Magdalena Głowacka
e-mail: koordynatordostepnosci@luzino.eu
telefon: 58 678 20 68, wew. 66
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Raport dostępności Formularz MFiPR 2021
Raport dostępności wersja dostępna
Urząd Gminy Luzino oferuje usługę Wideotłumacz dla osób głuchych, w ramach której można skorzystać z tłumacza języka migowego (PJM).
Można z niej skorzystać podczas wizyty w urzędzie, nie trzeba się specjalnie umawiać.
Zaraz po wejściu do budynku przy ul. Ofiar Stutthofu 11 po prawej stronie jest Kancelaria. Wchodząc tam, trzeba poinformować pracowników o potrzebie skorzystania z tej formy kontaktu. Na przykład można mieć przy sobie kartkę „Chciałbym skorzystać z Wideotłumacza”. Pracownicy kancelarii w kilka minut zorganizują taką możliwość.
Z tłumaczem PJM można również połączyć się za pomocą naszej strony internetowej. W tym celu należy kliknąć w poniższy przycisk.
Połączenie jest szybkie, proste i bezpłatne, a dzięki temu macie Państwo swobodny kontakt z naszymi pracownikami.
Kontaktować się można w godzinach:
- poniedziałek, wtorek, czwartek i piątek: 8:00 do 15:30
- środa: 8:45 do 16:45