OBWIESZCZENIA I AKTUALNOŚCI
- Obwieszczenie Starosty Wejherowskiego znak OS.650.15.MMZ z dnia 19 stycznia 2023 r.
- Harmonogram zebrań wiejskich - 2023 r., Porządek obrad zebrań wiejskich luty/marzec 2023 r.
- Obwieszczenie znak ZPNOS.6220.04.15.2021/22/23/ak z dnia 1.02.2023 r. o wydaniu postanowienia
- Ogłoszenie o naborze do dofinanowania z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków (wersja pdf), wersja docx: UWAGA! TERMIN NABORU PRZEDŁUŻONY DO 17.02.2023 r.
- Wzór zgłoszenia (wersja pdf), wersja docx
- link do strony Pomorskiego Wojewodzkiego Konserwatora Zabytków https://www.ochronazabytkow.gda.pl/
- Obwieszczenie znak ZPNOS.6733.19.2022 z dnia 12.01.2023 r. (dot. budowy sieci wodociągowej)
- Nieodpłatna pomoc prawna w 2023 r.
- Otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego Gminy Luzino w 2023 r. w formie wsparcia (pdf), docx. Oferty można składać do 30 stycznia 2023 r.
Informacja dla podmiotów wrażliwych
W związku z wejściem w życie ustawy z dnia 15 września 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie niektórych źródeł ciepła w związku z sytuacją na rynku paliw
(Dz. U. z 2022 r. poz. 1243), podmioty nie będące gospodarstwami domowymi, zwane dalej pomiotami wrażliwymi, mogą składać wnioski o wypłatę dodatku z tytułu wykorzystywania niektórych źródeł ciepła.
Dodatek przysługuje podmiotom wrażliwym:
- które ponoszą koszty zakupu węgla kamiennego, brykietu, lub peletu zawierających co najmniej 85 % węgla kamiennego, peletu drzewnego, albo innego rodzaju biomasy, gazu skroplonego LPG albo oleju opałowego, wykorzystywanych na cele ogrzewania, w związku z wykonywaniem przez te podmioty ich podstawowej działalności,
- których główne źródło ciepła jest wpisane lub zgłoszone do centralnej ewidencji emisyjności budynków (CEEB),
- posiadają siedzibę oraz miejsce prowadzenia swojej działalności na terytorium RP.
Dodatek nie przysługuje podmiotom, które ponoszą koszty zakupu gazu ziemnego lub ciepła sieciowego.
Wniosek o dodatek składa się w terminie do 30 listopada 2022 r. Wnioski złożone po tym terminie, pozostawia się bez rozpatrzenia.
Wnioski o wypłatę dodatku dla podmiotów wrażliwych można złożyć :
- w kancelarii Urzędu Gminy Luzino, ul. Ofiar Stutthofu 11, 84-242 Luzino,
w godzinach pracy urzędu, - elektronicznie za pośrednictwem platformy ePUAP opatrzonym kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem za pomocą „profilu zaufanego”.
Wniosek do pobrania (word)
Wniosek do pobrania (pdf)
Do wniosku należy załączyć:
- dokumenty potwierdzające uprawnienia do reprezentowania podmiotów wrażliwych – oryginały lub kopie poświadczone urzędowo lub notarialnie za zgodność
z oryginałem, - dokumenty sprzedaży, będące podstawą do obliczenia kwoty dodatku wynikające ze wzoru na obliczenie wysokości dodatku.
Do podmiotów wrażliwych zalicza się: podmiot udzielający świadczeń opieki zdrowotnej, finansowany ze środków publicznych, jednostki organizacyjne pomocy społecznej, noclegownie albo ogrzewalnie, jednostki organizacyjne wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, podmioty systemu oświaty, podmiot tworzący system szkolnictwa wyższego
i nauki, podmiot prowadzący żłobek lub klub dziecięcy, kościół lub inny związek wyznaniowy, podmiot prowadzący działalność kulturalną, podmiot prowadzący działalność archiwalną, ochotniczą straż pożarna, placówkę zapewniającą całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, rodzinny dom pomocy, centrum integracji społecznej, klub integracji społecznej, warsztat terapii zajęciowej, organizacja pozarządowa, spółdzielnia socjalna.
Obwieszczenie Wojewody Pomorskiego z dnia 9.09.2022 r. (na wniosek Polskich Sieci Elektroenergetycznych S.A)
Przedłużenie naboru wniosków o dofinansowanie na rok 2022 na usunięcie wyrobów zawierających azbest
OBWIESZCZENIE wydanu decyzji znak ZPNOS.6220.06.22.2018/22/ak z dnia 7.11.2022 r., dot. przygotowania infrastruktury niezbędbej do zbierania i odzysku odpadów budowlanych na terenie działki 87/15 Robakowo obr. Robakowo, gmina Luzino
DECYZJA
Informacja o zakupie preferencyjnym paliwa stałego
dla gospodarstw domowych
Gmina Luzino, na podstawie art. 34 ust. 1 ustawy z dnia 27 października 2022 r. o zakupie preferencyjnym paliwa stałego dla gospodarstw domowych (Dz.U. z 2022 r. poz. 2236), informuje
o przystąpieniu do zakupu paliwa stałego do dnia 31 grudnia 2022 r.
W związku z powyższym, informujemy mieszkańców gminy o możliwości składania wniosków o zakup preferencyjny paliwa stałego dla gospodarstwa domowego.
Wnioski będą przyjmowane od dnia 7 listopada 2022 r. do 15 grudnia 2022 r. w następujących godzinach: poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek od godz. 8.00 do 16.00, środa od 9.00 do 17.00.
Wnioski należy składać w budynku Urzędu Gminy Luzino przy ul. 10 marca 11 (parter budynku – wejście nr 1).
Wniosek o zakup paliwa stałego składa się na piśmie lub w przypadku posiadania kwalifikowalnego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego, podpisu osobistego, można złożyć za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w rozumieniu art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344). Adres: /221507/skrytka .
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 603 910 987 w następujących godzinach: poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek od godz. 8.00 do 16.00, środa od 9.00 do 17.00 oraz pod
nr 58 678 20 68 w godzinach pracy urzędu.
Wniosek o zakup preferencyjny paliwa stałego dla gospodarstwa domowego (word), pdf
Informacja dotycząca zakupu preferencyjnego paliwa stałego dla gospodarstwa domowego (word), pdf
Zgodnie z poleceniem władz centralnych gmina Luzino realizuje niezbędne działania prewencyjne, w tym przygotowania do dystrybucji tabletek zawierających jodek potasu na wypadek wystąpienia zagrożenia radiacyjnego. Ich wydanie mieszkańcom nastąpi tylko w wypadku przejścia przez nasz kraj chmury radioaktywnej.
Podajemy do publicznej wiadomości wykaz punktów dystrybucji tabletek jodku potasu na terenie gminy, w zależności od miejsca zamieszkania:
1) Barłomino – Szkoła Podstawowa im. ks. Jana Twardowskiego, Barłomino ul. Szkolna 3, (sala gimnastyczna),
2) Dąbrówka – świetlica wiejska, ul. ppłk. R. Lubowiedzkiego 16,
3) Kębłowo – Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II, ul. Wiejska 49, (sala gimnastyczna),
4) Kochanowo – świetlica wiejska, ul. Ks. Borysiewicza 1,
5) Luzino:
a) dla mieszkańców na południe od torów kolejowych - Sala sportowa przy Szkole Podstawowej nr 1 im. Lecha Bądkowskiego ul. Szkolna 11,
b) dla mieszkańców na północ od torów kolejowych - Hala widowiskowo-sportowa, Luzino ul. Mickiewicza 22,
6) Milwino – świetlica wiejska (OSP), ul. Strażacka 5,
7) Robakowo – przedszkole w Robakowie, ul. Św. Jana 49,
8) Sychowo – Szkoła Podstawowa im. płk. Stanisława Dąbka, ul. Szkolna 4, (sala gimnastyczna),
9) Tępcz – świetlica wiejska, ul. Okrężna,
10) Wyszecino – Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka, ul. Szkolna 2, (sala gimnastyczna),
11) Zelewo – świetlica wiejska (OSP), ul. Długa 31,
12) Zielnowo – dom sołtysa, Zielnowo 6.
Przyjęty plan ma charakter działania prewencyjnego, aby w przypadku wystąpienia zdarzenia radiacyjnego mieli Państwo świadomość gdzie się zgłosić, aby otrzymać preparat.
W przypadku wystąpienia zagrożenia, akcją dystrybucji preparatów stabilnego jodku potasu zostaną objęci mieszkańcy do 60. roku życia (ze względów medycznych).
Jeśli dojdzie do zdarzenia radiacyjnego będzie ono komunikowane w mediach, a po wydaniu zarządzenia Wojewody Pomorskiego, także za pośrednictwem mediów lokalnych z określeniem rozpoczęcia wydawania preparatów na terenie gminy Luzino.
Z informacji, które otrzymujemy z administracji rządowej, wynika, że ryzyko wystąpienia zdarzenia radiacyjnego jest minimalne. Jednak należy się do niego wcześniej przygotować.
Prosimy o systematyczne zapoznawanie się z bieżącą sytuacją radiacyjną, a w przypadku uruchomienia procedury wydawania preparatów o stosowanie się do wskazówek i zaleceń ogłaszanych w ogólnopolskich, lokalnych mediach oraz stronie internetowej gminy i w mediach społecznościowych.
Pamiętajmy! Przyjmowanie preparatu jodku potasu, w sytuacji, gdy nie występuje zagrożenie nie uchroni przed ewentualnymi skutkami katastrofy radiacyjnej w przyszłości, a może doprowadzić do wielu szkodliwych dla zdrowia konsekwencji.
W razie wątpliwości przed przyjęciem preparatu najlepiej zasięgnąć opinii swojego lekarza pierwszego kontaktu.
Jak podaje administracja rządowa (stan na 29.09 br.) podejmowane działania to standardowa procedura, przewidziana w przepisach prawa i stosowana na wypadek wystąpienia ewentualnego zagrożenia radiacyjnego. Jednocześnie informujemy, że w obecnej chwili takie zagrożenie nie występuje, a sytuacja jest na bieżąco monitorowana przez Państwową Agencję Atomistyki.
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji zapewnia też, że służby odpowiedzialne za bezpieczeństwo państwa są w ciągłej gotowości, a odpowiednia ilość jodku potasu jest zabezpieczona dla każdego obywatela.
Broszura informacyjna dot. jodku potasu
- Obwieszczenie Wójta Gminy Luzino z dnia 30.09.2022 r. znak ZPNOS.6720.1.2019 o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, dot. działek w Kębłowie i Kochanowie + Załączniki
- Obwieszczenie Wójta Gminy Luzino z dnia 30.09.2022 znak ZPNOS.6721.6.2021 (dot. zmiany fragmentu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu geodezyjnego w Kębłowie + Załączniki do obwieszczenia
- Obwieszczenie Wójta Gminy Luzino z dnia 30.09.2022 r. znak ZPNOS.6721.4.2019.BA dot. zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Dąbrówka + Załączniki do obwieszczenia
- Obwieszczenie Wojewody Pomorskiego z dnia 21.09.2022 r.
- Wynik przetargu ustnego nieograniczonego
- Obwieszczenie znak ZPNOS.6733.12.2022 z dnia 26 sierpnia 2022 r. (dot. budowy sieci wodociągowej)
- OBWIESZCZENIE Znak ZPNOS.6733.14.2022.MZ z dnia 24.08.2022 r.
- prognoza oddziaływania na środowisko
-Aneks do prognozy oddziaływania na środowisko
Stypendia socjalne i zasiłki dla uczniów na rok szkolny 2022/2023
- informacja ogólna o zasadach przyznawania stypendiów i zasiłków
- wniosek o stypendium (word), wniosek o stypendium (pdf)
- wniosek o zasiłek (word), wniosek o zasiłek (pdf)
- oświadczenie o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń
Dożynki powiatowo-gminne w Luzinie - 28 sierpnia 2022 roku
- program imprezy masowej 28.08.2022 r.
Lokalna Grupa Działania „Kaszubska Droga" zaprasza do udziału w konsultacjach społecznych dotyczących Lokalnej Strategii Rozwoju na lata 2021-2027, wyznaczającej kolejne cele i przedsięwzięcia, które będą realizowane w najbliższych latach w naszym regionie. Istotnym elementem budowy strategii jest aktywny udział społeczności obszaru reprezentowanej przez wszystkie grupy społeczne i sektory – publiczny, gospodarczy i społeczny. Chcielibyśmy poznać Państwa pomysły na projekty dotyczące rozwoju gmin, w których mieszkamy. Zapraszamy na spotkania konsultacyjne liderów społeczności lokalnych, przedstawicieli Urzędów Gmin, przedstawicieli organizacji pozarządowych, przedsiębiorców oraz wszystkich chcących skorzystać ze wsparcia finansowego Unii Europejskiej do realizacji swoich zamierzeń. Spotkanie w Luzinie: 05 września godz. 16.00, świetilca wiejska nad remizą OSP od godz. 16:00 do 20:00.
Harmonogram spotkań i więcej szczegółów znajduje się na naszej stronie internetowej: https://www.kaszubskadroga.pl/przygotowanie-lsr-na-lata-2021-2027/#maincontent
OBWIESZCZENIE Znak ZPNOS.6733.11.2022.MZ z dnia 09.08.2022r.
DECYZJA Znak ZPNOS.6220.01.12.2022.ak z dnia 11.08.2022 r.
OBWIESZCZENIE Znak ZPNOS.6220.01.13.2022/ak z dnia 11 sierpnia 2022 r.
OBWIESZCZENIE o wydaniu decyzji znak ZPNOS.6220.01.14.2022 z dnia 11.08.2022 r.
Ogłoszenie o naborze wniosków do Programu „Opieka wytchnieniowa” – edycja 2022
Obwieszczenie znak ZPNOS.6733.9.2022 z dnia 29.07.2022 r. (dot. budowy sieci wodociągowej)
Obwieszczenie znak ZPNOS.6733.10.2022z dnia 29.07.2022 r. (dot. budowy sieci wodociągowej)
Obwieszczenie Wójta Gminy Luzino znak ZPNOS.6720.2.2021 z dnia 29.07.2022 r. o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
Załączniki do obwieszczenia
Obwieszczenie znak ZPNOS.6733.7.2022.MZ z dnia 19.07.2022 r. (dot. budowy oświetlenia)
Rady Gminy Luzino z dnia 23 czerwca 2022 r. wraz z prognozą oddziaływania na środowisko
DECYZJA znak ZPNOS.6220.02.12.2022/ak z dnia 6220.02.12.2022/ak z dnia 12 lipca 2022 r.
Obwieszczenie znak ZPNOS.6220.02.14.2022/ak z dnia 13 lipca 2022 r. o wydaniu decyzji
DECYZJA znak ZPNOS.6220.09.02021/ak z dnia 4 maja 2022 r.
OBWIESZCZENIE znak ZPNOS.6220.09.08.2021/ak z dnia 5 maja 2022 r.
- Dot. umowy na dzierżawy polnych obwodów łowieckich na terenie Powiatu Wejherowskiego
- projekt uchwały w sprawie zmiany fragmentu MPZP wsi Luzino
- MPZP Luzino dz. 970/3 do 167/3 - rysunki
- Prognoza oddziaływania na środowisko
- Aneks do prognozy oddziaływania na środowisko
- Prognoza oddziaływania na środowisko - obszar 1 (rysunek)
- Prognoza oddziaływania na środowisko - obszar 2 (rysunek)
- Prognoza oddziaływania na środowisko - obszar 3 (rysunek)
- Prognoza oddziaływania na środowisko - obszar 4 (rysunek)
Wniosek o nadanie numeru PESEL dla obywateli Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium Ukrainy: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-luzino/wniosek-o-nadanie-numeru-pesel-dla-obywateli-ukrainy-w-zwiazku-z-konfliktem-zbrojnym-na-terytorium-ukrainy
- DECYZJA znak ZPNOS.6220.10.09.2021/ak z dnia 14 marca 2022 r. (dot. budowy stacji paliw w Luzinie)
- OBWIESZCZENIE z dnia 14.03.2022 r. znak ZPNOS.6220.10.10.2021/ak
- Informacja o wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach z dnia 7 marca 2022 r.
- Informacja o wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach z dnia 24 lutego 2022 r.
Rekrutacja do przedszkoli publicznych, oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych oraz do klas pierwszych szkół podstawowych na rok szkolny 2022/2023, dla których organem prowadzącym jest Gmina Luzino: https://luzino.eu/pl/rekrutacja-do-przedszkoli-publicznych-oddzialow-przedszkolnych-przy-szkolach-podstawowych-oraz-do-klas-pierwszych-szkol-podstawowych-na-rok-szkolny-2022-2023-dla-ktorych-organem-prowadzacym-jest-gm/
OBWIESZCZENIE WÓJTA GMINY LUZINO o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Luzino (obręg geodezyjny Luzino), gm. Luzino wraz z prognozą oddziaływania na środowisko z dnia 28.01.2022 r. Załączniki: PROJEKT MPZP ORAZ PROGNOZA ODDZIAŁYWANIA NA ŚRODOWISKO.
Informacja dotycząca podstawowej kwoty dotacji dla przedszkoli niepublicznych na rok 2022
Informacja o wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach z dnia 7 stycznia 2022 r.
OBWIESZCZENIE znak ZPNOS.07.13.2021/ak z dnia 10 stycznia 2022 r.
Obwieszczenie Wójta Gminy Luzino, znak ZPNOS.6733.11.2021.MZ z dnia 04.01.2022 r
Obwieszczenie Wójta Gminy Luzino znak ZPNOS.6733.10.2021.MZ z dnia 04.01.2022 r.
Załączniki do pobrania (aneksy - prognozy oddziaływania na środowisko, projekty zmpzp, mpzp)
Załączniki do pobrania (studium, uchwała)
OBWIESZCZENIE z dnia 7 grudnia 2021 r. znak ZPNOS.6220.07.11.2021/ak
Obwieszczenie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gdańsku z dnia 15.11.2021 r.
Obwieszczenie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gdańsku z dnia 15.11.2021 r.
Kwota dotacji niepublicznych przedszkoli w Gminie Luzino - aktualizacja na dzień 30.09.2021 r.
Stawki za dostarczoną wodę i odebrane ścieki
Urząd Gminy Luzino uprzejmie informuje, że Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Dyrektor Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gdańsku – jako organ regulacyjny decyzją nr GD.RZT.70.249.58.2021/D.JM. z dnia 16 czerwca 2021 roku zatwierdził taryfę dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków na terenie gminy Luzino, na okres trzech lat. Stawki będą podlegały zmianie od miesiąca lipca każdego roku, począwszy od bieżącego roku.
Wyszczególnienie |
Jednostka |
Cena jednostkowa obowiązująca w III i IV kwartale 2021 roku oraz I i II kwartale 2022 roku |
Netto |
||
Cena za dostarczoną wodę |
zł/m3 |
3,24 |
Cena za odbiór ścieków |
zł/m3 |
6,46 |
Stawka opłaty abonamentowej |
zł/m-c |
3,75 |
- Obwieszczenie znak ZPNOS.6733.10.2021 z dnia 4 listopada 2021 r. o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego (dot. rozbudowy sieci wodociągowej w Wyszecinie)
Nowe dowody osobiste od 7 listopada, 5 listopada sprawy związane z dowodami osobistymi będzie można załatwić w Urzędzie Gminy Luzino do godziny 12:00
W piątek 5 listopada 2021 r. skrócony czas wydawania dowodów i przyjmowania wniosków o wydanie dowodu osobistego
Informujemy, że w związku z wejściem w życie nowych zapisów ustawy o dowodach osobistych, w piątek 5 listopada 2021 r. sprawy związane z dowodami osobistymi będzie można załatwić w Urzędzie Gminy Luzino do godziny 12:00.
Przyjmowanie wniosków o wydanie i unieważnienie dowodu osobistego czy zgłoszenie jego utraty będzie się w tym dniu odbywało krócej w całym kraju w związku z wdrożeniem nowej wersji systemu.
Od dnia 7 listopada 2021 r. będą wydawane nowe dowody osobiste z odciskami palców oraz z podpisem posiadacza dowodu osobistego.
Tym samym prosimy osoby, które chcą złożyć wniosek o wydanie dowodu osobistego na dotychczasowych zasadach o dokonanie tych czynności możliwie jak najszybciej. Osoby, które posiadają ważne dowody osobiste, nie będą musiały wymieniać ich na nowe.
Komunikat Ministerstwa Cyfryzacji:
Nowe dowody osobiste od 7 listopada – Cyfryzacja KPRM – Portal Gov.pl (www.gov.pl)
Punkt konsultacyjny działający przy Gminnej Komisji ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Luzinie dla osób uzależnionych i ich rodzin czynny jest od poniedziałku do piątku w godz. od 8 00 do 15 00. .
Kontakt telefoniczny pod nr telefonów: (58) 678-20-68, wew. 60 lub (58) 506-56-46, kontakt elektroniczny (mailowy) punktkonsultacyjnyapn@luzino.pl
W stanie epidemii konsultacje prawne i psychologiczne odbywają się w trybie zdalnym lub w specjalnie utworzonym punkcie obsługi petentów w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Luzinie przy ulicy Młyńskiej 7, po uprzednim skontaktowaniu się z pracownikiem oraz ustaleniu dnia i godziny.
Przewodniczący
Gminnej Komisji ds. Profilaktyki i Rozwiązywania
Problemów Alkoholowych
w Luzinie
Stanisław Cejrowski
- Obwieszczenie z dnia 19.10.2021r., znak ZPNOS.6733.9.2021
- Obwieszczenie Nr AB.6740.11.18.2021.1 z dnia 06.10.2021r.
- Obwieszczenie z dnia 28.09.2021r., znak ZPNOS.6733.7.2021.
- Obwieszczenie z dnia 27.09.2021r., znak ZPNOS.6733.4.2021
- Obwieszczenie z dnia 15 września 2021 r., znak ZPNOS.6220.04.13.2021/ak
- Decyzja z dnia 14.09.2021 r., znak ZPNOS.6220.04.12.2021/ak
- Obwieszczenie z dnia 7.09.2021r., znak ZPNOS.6733.9.2021.
Konkurs na stanowisko dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Luzinie
Konkurs na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Wyszecinie
Obwieszczenie z dnia 29.07.2021r., znak ZPNOS.6733.7.2021.
Informacja o wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach z dnia 14.07.2021 r.
Ogłoszenie o naborze wniosków do Programu „Opieka wytchnieniowa” – edycja 2021
Obwieszczenie znak ZPNOS.6733.2.2021 r. z dnia 11.06.2021 r.
Decyzja ZPNOS.6220.03.09.2021/ak z dnia 14 maja 2021 r. dot. budowy ulicy Strzebielińskiej w Luzinie
Obwieszczenie z dnia 27.04.2021r., znak ZPNOS.6733.2.2021
Obwieszczenie z dnia 08.04.2021r., znak ZPNOS.6733.1.2021
- Prognoza oddziaływania na środowisko projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
- Rysunek planu - Dąbrówka
- Projekt uchwały
- Informacja o wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
- Obwieszczenie z dnia 8 marca, znak AB.6740.11.18.2020.19
- Obwieszczenie z dnia 22 lutego, znak ZPNOS.6220.03.06.2021/ak
- Obwieszczenia z dnia 22 lutego, znak ZPNOS.6220.03.05.2021/ak
- Obwieszczenie z dnia 18.02.2021r., znak ZPNOS.6733.13.2020
- Obwieszczenie Wójta Gminy Luzino z dnia 29.01.2021 r. znak ZPNOS.6721.1.2.3.2021BA o przystąpieniu do sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego wraz z prognozami oddziaływania na środowisko
- Obwieszczenie z dnia 11.01.2021r., znak ZPNOS.6733.11.2020
- Obwieszczenie z dnia 07.01.2021r., znak ZPNOS.6733.12.2020
Opłaty za dostarczoną wodę i odebrane ścieki w gminie Luzino
(25.05.2020 r.) W trosce o bezpieczeństwo nas wszystkich, w związku z ryzykiem rozprzestrzeniania się koronawirusa, od 13 marca br. Urząd Gminy Luzino profilaktycznie został zamknięty dla interesantów i pracował w trybie wewnętrznym. Od 25 maja br. sytuacja się zmieniła. Klient będzie mógł załatwić sprawę w urzędzie po uprzednim umówieniu telefonicznym z pracownikiem merytorycznym. Ze względu na warunki lokalowe, aby zachować 2 metry odległości od kolejnej osoby interesanci będą przyjmowani pojedynczo w poszczególnych referatach.
Ze względu na bezpieczeństwo prosimy, aby wchodząc do urzędu przestrzegać poniższych zasad:
- zachowanie minimum 2 metrów odległości od kolejnej osoby;
- zasłonięcie ust i nosa;
- dezynfekcję dłoni przed wejściem do urzędu.
W przypadku stwierdzenia wyraźnych oznak choroby takich jak: uporczywy kaszel, złe samopoczucie, trudności w oddychaniu, klient nie zostanie wpuszczony do budynku.
Zachęcamy, aby mieszkańcy składali podania i wnioski w skrzynce umieszczonej w przedsionku wejścia do Urzędu Gminy Luzino (ul. Ofiar Stutthofu 11) lub elektronicznie przez platformę ePUAP: skrytka /221507/skrytka.
Jak złożyć podania i wnioski za pośrednictwem systemu ePUAP-u?
W Internecie funkcjonuje krajowy system ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej). Jest to platforma, dzięki której można załatwić wiele spraw w różnych urzędach administracji publicznej przez internet–w dowolnym miejscu i czasie. Wnioski można podpisywać: kwalifikowanym podpisem elektronicznym (płatny), poprzez profil zaufany lub tymczasowy profil zaufany (bezpłatny).
Profil zaufany można założyć również bez wychodzenia z domu, jeśli mamy: konto w systemie banku lub innego przedsiębiorcy, który ma zgodę na potwierdzanie profilu zaufanego (ich listę znajdziesz na stronie profilu zaufanego www.pz.gov.pl), kwalifikowany podpis elektroniczny, nowy dowód osobisty z warstwą elektroniczną oraz czytnik umożliwiający podłączenie go do komputera.
Profil zaufany, jako bezpłatny odpowiednik bezpiecznego podpisu elektronicznego, możemy jednak założyć na stronie Grupy Poczty Polskiej www.envelo.pl. Wystarczy założyć konto na platformie Envelo i potwierdzić swoją tożsamość, odwiedzając placówkę Poczty Polskiej z dowodem osobistym lub paszportem.
Tymczasowy profil zaufany–weryfikacja przez wideorozmowę
Ministerstwo Cyfryzacji na czas pandemii wdrożyło nową e-usługę – tymczasowy Profil zaufany ważny przez trzy miesiące, możliwy do założenia online, nawet bez konta w banku, weryfikowany przez wideorozmowę. Aby skorzystać z tej możliwości, należy wejść na stronę www.gov.pl, wybrać opcję po lewej stronie „Profil zaufany”, następnie kliknąć w środkowym okienku „Tymczasowy profil zaufany”. Dalej system przeprowadzi użytkownika przez kolejne kroki. Weryfikacja złożonego wniosku odbywa się poprzez wideorozmowę z urzędnikiem, który oddzwoni do wnioskującego. Rozmowa odbywa się za pomocą aplikacji wskazanej we wniosku, np. przez Skype. Podczas połączenia urzędnik poprosi o okazanie dowodu tożsamości oraz potwierdzenie, że dane zawarte we wniosku są prawdziwe i aktualne, a także przedstawi zasady korzystania z profilu zaufanego. Potwierdzenie założenia tymczasowego profilu zaufanego zostanie przesłane na wskazany przez wnioskującego adres e-mail.
Kontakt z Urzędem Gminy Luzino
Kancelaria Urzędu: (58) 678-20-68
Wójt Gminy Luzino
Jarosław Wejer
e-mail: wojt@luzino.pl
Sekretariat Wójta Gminy: (58) 678 – 20-68, wew. 31
Zastępca Wójta Gminy Luzino
Sekretarz Gminy Luzino
Marzena Meyer: (58) 678-20-68, wew. 36
e-mail: sekretarz@luzino.pl
Skarbnik Gminy Luzino
Krystyna Skowrońska: (58) 678-20-68, wew. 35
e-mail: skarbnik@luzino.eu
REFERAT ORGANIZACYJNY
Kierownik Referatu Organizacyjnego – Mirosława Kąkol, wew. 31
e-mail: sekretariat@luzino.pl
Stanowisko ds. organizacyjno – kadrowych – Mirosława Kąkol, wew. 31
Stanowisko ds. obsługi kancelaryjnej – Klaudia Szczypior, Monika Budek, wew. 44
Stanowisko ds. obronnych, obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i ochrony przeciwpożarowej – Alicja Hinz, wew. 42
Stanowisko ds. obsługi biura Rady Gminy – Anna Kotłowska, wew. 48 lub 58 oraz Beata Noculak, wew. 48
Stanowisko ds. promocji i informacji publicznej – Marlena Wilkowska, wew. 42
Stanowisko ds. zadań oświatowych (dotacja przedszkolna, dowóz uczniów do szkół i sprawy oświatowe) – Aleksandra Kołacz, wew. 51
Stanowisko ds. zadań oświatowych (stypendia socjalne, obowiązek nauki, dofinansowanie kształcenia młodocianych pracowników) – Sylwia Funk, wew. 51
Stanowisko ds. kadr pracowników oświaty – Hanna Elas, wew. 45
Archiwista – Marta Kuske, wew. 23
REFERAT FINANSOWY
Skarbnik Gminy Luzino – Krystyna Skowrońska, wew. 35
e-mail: skarbnik@luzino.eu
Stanowisko ds. obsługi finansowo- księgowej Budżetu Gminy, Urzędu Gminy i Funduszy Sołeckich – Agnieszka Stefaniak, Emilia Leśnik-Siuta, wew. 32 oraz Mirosława Fleming, wew. 26
Stanowisko ds. wymiaru podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego – Natalia Kunz, wew.38
Stanowisko ds. wymiaru podatku od środków transportowych, opłaty za zajęcie pasa drogowego, księgowość podatkowa, windykacja podatków i opłat – Bożena Krauze, wew. 76
Stanowisko ds. naliczania i windykacji należności z tytułu użytkowania wody z urządzeń zbiorowego zaopatrzenia wsi gminnych w wodę, odprowadzania ścieków oraz ewidencji – Alicja Młyńska, wew. 37
Stanowisko ds. obsługi finansowo – księgowej i windykacji opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, czynszów mieszkaniowych w zakresie mieszkań komunalnych – Anna Schulz, wew. 22
Główny księgowy placówek oświatowych – Maria Bemka, wew. 46
Stanowisko ds. kadr i płac pracowników oświaty – Katarzyna Szyplak, wew. 45
Stanowisko ds. księgowości budżetowej placówek oświatowych – Alicja Tetzlaff, wew. 45
Stanowisko ds. księgowości budżetowej placówek oświatowych – Żaneta Lebiecka, wew. 46
REFERAT SPRAW OBYWATELSKICH
Kierownik Referatu Spraw Obywatelskich – Irena Labuda, wew. 40
e-mail: usc@luzino.pl
Stanowisko ds. ewidencji ludności – Iwona Kreft, wew. 41
Stanowisko ds. dowodów osobistych i spraw wojskowych – Władysława Gelińska, wew. 41
Stanowisko ds. ewidencji działalności gospodarczej, wydawania zezwoleń na sprzedaż alkoholu – Irena Stasiak, wew. 52
Stanowisko ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi, spraw ochrony zdrowia – Ewa Waga, wew. 41
REFERAT INWESTYCYJNO – EKSPLOATACYJNY
Kierownik Referatu Inwestycyjno – Eksploatacyjnego – Kazimierz Hinc, wew. 50
e-mail: inwestycje@luzino.pl
Stanowisko ds. wodociągów i kanalizacji – Szymon Meyer, wew. 59
Stanowisko ds. zamówień publicznych – Marlena Górska, wew. 59
Stanowisko ds. zamówień publicznych – Aurelia Wolska, wew. 59
Stanowisko ds. pozyskiwania środków unijnych – Paulina Płotka, wew. 49
Stanowisko ds. pozyskiwania środków unijnych, gospodarki wodno – ściekowej – Bożena Krausa, wew. 49
Stanowisko ds. obsługi beneficjentów programu „Zapobieganie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Luzino” – Damian Rozenkranc, pozyskiwanie środków unijnych wew. 49
REFERAT ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO, NIERUCHOMOŚCI I OCHRONY ŚRODOWISKA
p.o. Kierownika Referatu Zagospodarowania Przestrzennego, Nieruchomości i Ochrony Środowiska – Bożena Adamus, wew. 53
e-mail: zpnos@luzino.pl
Stanowisko ds. ochrony środowiska – Agnieszka Kafel, Wojciech Machnikowski, wew. 54
Stanowisko ds. zagospodarowania przestrzennego – Bożena Adamus, wew. 53
Stanowisko ds. planowania przestrzennego, ochrona środowiska – Mirosława Zdrojewska (w zakresie drzew) wew. 56
Stanowisko ds. nieruchomości, opłat planistycznych i adiacenckich – Dorota Benke, wew. 54
Stanowisko ds. geodezyjnych i numeracji porządkowej nieruchomości – Iwona Jaśkowska, wew. 56
Stanowisko do obsługi programu „Czyste Powietrze” – Wojciech Machnikowski, wew. 47
REFERAT GOSPODARKI KOMUNALNEJ
Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej – Tadeusz Klein, wew. 34
e-mail: komunalny@luzino.pl
Stanowisko ds. dróg – Agnieszka Stenka, wew. 69
Stanowisko ds. obiektów komunalnych – Anita Miotk, wew. 69
Stanowisko ds. gospodarowania odpadami komunalnymi – Aleksandra Radka, wew. 78
URZĄD STANU CYWILNEGO
Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego – Irena Labuda, wew. 40
Z-ca kierownika Urzędu Stanu Cywilnego – Iwona Kreft, wew. 41
Funkcjonowanie
Referatu Spraw Obywatelskich
i Urzędu Stanu Cywilnego
w Gminie Luzino
Zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 16 maja 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku
z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. z 2020 r. poz. 878)
Wójt Gminy Luzino
informuje, o ograniczeniach w bezpośredniej obsłudze interesantów.
Dopuszczalna liczba interesantów przebywających, w tym samym czasie,
w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż 1 osoba na jedno stanowisko obsługi.
Warunki lokalowe w budynku urzędu umożliwiają pojedyncze przyjmowanie interesantów.
W związku z powyższym w celu sprawnego załatwienie sprawy oraz z uwagi na zachowanie wymogów bezpieczeństwa wskazany byłby wcześniejszy kontakt telefoniczny i umówienie wizyty pod nr telefonu: 58 678 20 68
wew. 40 |
Urząd Stanu Cywilnego |
wew. 41 |
dowody osobiste, ewidencja ludności i organizacje pozarządowe |
wew. 52 |
działalność gospodarcza |
Osoby bez umówionej wizyty będą przyjmowane w miarę możliwości pomiędzy umówionymi interesantami.